Fulltextové vyhledávání

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
28
Letní prázdniny 2025
29
Letní prázdniny 2025
30
Letní prázdniny 2025
31
Letní prázdniny 2025
1
Letní prázdniny 2025
2
Letní prázdniny 2025
3
Letní prázdniny 2025
4
Letní prázdniny 2025
5
Letní prázdniny 2025
6
Letní prázdniny 2025
7
Letní prázdniny 2025
8
Letní prázdniny 2025
9
Letní prázdniny 2025
10
Letní prázdniny 2025
11
Letní prázdniny 2025
12
Letní prázdniny 2025
13
Letní prázdniny 2025
14
Letní prázdniny 2025
15
Letní prázdniny 2025
16
Letní prázdniny 2025
17
Letní prázdniny 2025
18
Letní prázdniny 2025
19
Letní prázdniny 2025
20
Letní prázdniny 2025
21
Letní prázdniny 2025
22
Letní prázdniny 2025
23
Letní prázdniny 2025
24
Letní prázdniny 2025
25
Letní prázdniny 2025
26
Letní prázdniny 2025
27
Letní prázdniny 2025
28
Letní prázdniny 2025
29
Letní prázdniny 2025
30 31
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Výlet II. stupně

Výlet II. stupně



Datum konání:
26.3.2025

V úterý 26. 3. se žáci II. stupně vydali za vzděláním na Hukvaldy. Nejednalo se o historické či hudební téma, jak by se podle místa dalo předpokládat, ale o prohlubování vědomostí z okruhu environmentálního. Vzdělávací resort Hubert nabízí velkou nabídku vzdělávacích programů se zaměřením na přírodní vědy, venkovní bádání, zkoumání v laboratoři a kreativní tvoření. Žáci šesté a sedmé třídy se zaměřili na každodenní produkci odpadů, což je dnes jeden z hlavních problémů. Cílem bylo poznat možnosti, jak minimalizovat produkci odpadů a přispět tak k udržitelnému životnímu prostředí. Žáci vytvořili na toto téma myšlenkové mapy, zahráli krátké scénky, poznali, jak je možné alternativně nahradit denně používané plastové věci. Každý si kromě nových informací domů odvezl vlastnoručně vyrobený voskovaný ubrousek na svačinu. Osmáci a deváťáci se zabývali „Vzdušným sondováním“ a seznámili se ze základními atmosférickými a meteorologickými jevy. Větší část programu probíhala venku v parku, kde žáci ve skupinkách pomoci anemometru měřili rychlost a směr větru. Naměřené hodnoty se jak číselně, tak i graficky promítli na tablech a žáci si své zjištění mohli porovnávat. Při další aktivitě docházelo k zjišťování množství prachových částic ve vzduchu, a to na dvou místech, v parku a v blízkosti silnice. Ve vnitřních prostorách pak byli žáci poučeni o základních globálních problémech s ovzduším a provedli pokus, na kterém pochopili základní příčiny klimatických změn a jejich dopady. Všichni jsme si netradiční výuku užili a určitě si ji rádi zopakujeme.

Mgr. Olga Tichá

Fotogalerie